اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری 6 سارق شب‌رو با شلیک تیر هوایی در مشهد

خبرگزاری فارس:فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های گشتی پلیس مشهد در شب گذشته شش سارق حرفه‌ای شب‌رو را با شلیک تیر هوایی دستگیر کردند.

دستگیری 6 سارق شب‌رو با شلیک تیر هوایی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک عملیات گسترده مسیرهای تردد سارقان شب‌رو شناسایی و به طور پوششی تحت کنترل قرار گرفت.

وی ادامه داد: افسران آگاهی کلانتری 37 مشهد در اجرای این عملیات با شلیک پنج تیر هوایی راننده یک دستگاه خودرو پراید را در خیابان سحر متوقف و این سارق حرفه‌ای مواد خوراکی را دستگیر کردند.

کریمی افزود: ماموران کلانتری شفا نیز توانستند سارق حرفه‌ای لوازم و قطعات یدکی خودرو را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم در حال فرار با بالارفتن از ستون تیر برق وارد منزلی شد و پلیس با شلیک تیر هوایی او را زمین‌گیر کرد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری نجفی نیز دو سارق شب‌رو را با خودرو وانت پیکان در بلوار صارمی تحت تعقیب قرار دادند و پس از طی مسافتی با شلیک تیر هوایی متهمان که دو تبعه خارجی هستند به دام افتادند.

کریمی خاطرنشان کرد: ساعت 23:30 نوزدهم اسفند ماه افسران آگاهی کلانتری شهرک ناجا با هدایت سرهنگ جامی توانستند دو تن از عاملان زورگیری‌های خشن را با همکاری شهروندان وظیفه شناس در بلوار شهید فکوری مشهد دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: تحقیقات از این سارق خیابانی ادامه دارد.

شاه دزد باطری در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت باطری خودرو و دستگیری سه سارق حرفه‌ای پلیس به سر نخ‌هایی دست یافت که منجر به شناسایی شاه دزد باطری شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی در این عملیات گسترده با هدایت سرهنگ کیخاه توانستند این متهم 22 ساله که تبعه خارجی است را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

کریمی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه با تناقض‌گویی قصد انحراف مسیر تحقیقات پلیس را داشت اما او در برابر شواهد و ادله‌ای قرار گرفت که راهی جز بیان حقیقت نداشت.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم تاکنون به 55 فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرده است.

انتهای پیام/70005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول