اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

شناسایی 300 نقطه حادثه‌خیز در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: به منظور داشتن ترددهای امن و بدون حادثه و اقدام در راستای رفع خطرات جاده‌ای 300 نقطه حادثه‌خیز در سطح این استان شناسایی شده است.

شناسایی 300 نقطه حادثه‌خیز در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور کاهش تصادف‌های جاده‌ای و ایجاد محیط امن برای وسائط نقلیه‌ای که در محورهای استان فارس تردد می‌کنند، در سال گذشته 300 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی به ویِژه نصب بنر و اطلاع‌رسانی به‌موقع از سوی رسانه‌ها و صدا و سیما شاهد کاهش 41 درصدی تخلف‌های رانندگی در سال جاری بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم مانند عبادت در راه خدا است، افزود: بیش از 90 درصد موفقیت راهنمایی و رانندگی مرهون تلاش، همیاری و مشارکت مردم و مسئولان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

سجادیان تصریح کرد: کاهش 9 درصدی تصادف‌های جاده‌ای تاثیر بسزایی از لحاظ مالی بر مردم و جامعه گذاشته شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه نخستین وظیفه نیروی انتظامی حفظ آبروی مردم و احترام به آحاد جامعه است،‌ گفت: با مخلان قوانین راهنمایی و رانندگی با رعایت احترام باید برخورد قانونی شود تا اثر مثبت بر جامعه بگذارد.

وی در مورد طرح روز بدون حادثه ترافیکی گفت: این طرح با همکاری استانداری فارس، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های این استان، شهرداری شیراز، رسانه‌های جمعی، صدا و سیما، هلال احمر، آتش‌نشانی و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول