اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان:

صندوق بیمه کشاورزی جنوب کرمان 56 هزار بیمه‌گذار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: در حال حاضر صندوق بیمه کشاورزی جنوب استان کرمان حدود 56 هزار بیمه‌گذار دارد.

صندوق بیمه کشاورزی جنوب کرمان 56 هزار بیمه‌گذار دارد

محمدعلی خائف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با انتزاع مدیریت بانک کشاورزی جنوب از شمال کرمان در اواخر اسفند ماه 83 و استقلال آن با عنوان مدیریت بانک کشاورزی در جنوب کرمان، گروه خدمات بیمه‌ای کشاورزی نیز از مهر ماه 84 با 8 نفر کارگزار فعالیت خود را در جنوب کرمان و مستقل از شمال استان آغاز کرد.

وی افزود: در آن زمان با توجه به وسعت منطقه و تعداد زیاد بیمه‌گذار کشاورز این تعداد کارشناس برای پاسخگویی به نیاز بیمه‌گذاران کافی نبود، لذا از همان سال آغاز به جذب نیرو از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شد که هم‌اکنون حدود 150 نفر کارشناس که همه از افراد بومی جنوب استان هستند، بهره‌گیری شدند.

خائف‌زاده تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزی جنوب استان از این لحاظ توانسته، قدمی کوچک اما مؤثر در امر اشتغالزایی جوانان جویای کار به خود اختصاص دهد و در حال حاضر حدود 56 هزار نفر نسبت به بیمه محصول خود در جنوب کرمان اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد صندوق بیمه جنوب کرمان گفت: این صندوق مقام پنجم کشور از لحاظ سطح پوشش بیمه‌ای در زیر بخش باغات با 22 هزار و 500 هکتار، مقام 12 کشور از لحاظ تعداد جذب نیرو و اشتغالزایی 150 نفر کارگزار و ناظر و متصدی بیمه‌ای، مقام 15 کشور از لحاظ تعداد بیمه‌گذار با 56 هزار نفر و مقام 11 کشور از لحاظ انضباط مالی را کسب کرده است.

انتهای پیام/80002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول