اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری عنوان کرد

حداکثر تخریب مانعی بر اجرای طرح‌های هادی روستایی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دلیل اجرایی نشدن برخی طرح‌های هادی را حداکثر تخریب در مناطق دانست.

حداکثر تخریب مانعی بر اجرای طرح‌های هادی روستایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، نشست دهیاران شهرستان بهمئی با حضور مدیرکل امور روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ابراهیم فتاح‌پور اظهار داشت: باید نسبت به کارهای فرهنگی معتقد باشیم و برای فرهنگ اسلامی خود احترام خاصی قائل شویم.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دلیل اجرایی نشدن برخی طرح‌های هادی را حداکثر تخریب در آن منطقه دانست و ادامه داد: برای اجرای طرح هادی در روستاها متأسفانه با حداکثر تخریب روبه‌رو می‌شویم که همین عامل موجب اجرا شدن کند عمران و آبادی در مناطق محروم می‌شود.

فتاح‌پور در ارتباط با چگونگی انتخاب دهیاران خاطرنشان کرد: مردم در روستاها سعی بر این داشته باشند که به افراد تحصیل کرده و با تجربه رأی دهند تا مشکلاتشان برطرف شود.

وی تصریح کرد: دهیاران کارهایی را که قصد انجام دارند؛ باید حتماً در چارچوب قانون پیش برده تا در مراحل پایانی به مشکلی برخورد نکنند. 

این مسئول ادامه داد: در تمام زمینه‌ها باید حفظ مواریث در اولویت کاری باشد و فرهنگ اسلامی خود را از دست ندهیم. 

رحمان همت‌پور، رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و محلی استان نیز گفت: امروزه باید به دنبال زنده کردن بازی‌های محلی و سنتی باشیم، چراکه ریشه و اصالت آن‌ها به استان بر می‌گردد و ریشه‌یابی سنن یکی از وظایف ما به شمار می‌رود.

این مسئول در ورزش‌های سنتی و محلی استان بیان داشت: هدف از زنده کردن بازی‌های سنتی و محلی زنده کرده کردن خاطرات و احیاء سنت و فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

انتهای پیام/82015/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول