اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه شرق تهران:

فروشندگان داروهای غیرمجاز در فضای مجازی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه شرق تهران از دستگیری دو فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی شهرستان ورامین خبر داد.

فروشندگان داروهای غیرمجاز در فضای مجازی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدی با اعلام این خبر تشریح کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با جرائم رایانه‌ای و برخورد با متخلفان و به‌منظور شناسایی سایت‌هایی با محتوای مجرمانه و مسدود کردن آنها، کارشناسان پلیس فتا سایتی که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز در سطح شهرستان ورامین می‌کرد را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق تهران با اشاره به اینکه مجرمان و تبهکاران اینترنتی در رسیدن به اهداف خود از هر طریقی که ممکن باشد طعمه‌های خود را فریب داده و از آنان به شیوه‌های مختلف کلاهبرداری می‌کنند، افزود: پس از بررسی‌های اولیه دو نفر در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به اعتراف صریح متهمان مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی بایستی هرگونه اقلام مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های مجاز اینترنتی خریداری کرده و حتما در ارتباط با اقلام دارویی با پزشک خود مشورت کنند.

انتهای پیام/2462/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول