اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

کشیک داروخانه‌های 9 شهرستان استان بوشهر در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی در 9 شهرستان استان بوشهر خبر داد.

کشیک داروخانه‌های 9 شهرستان استان بوشهر در تعطیلات نوروزی

یحیی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروز در ارائه خدمات به مهمانان نوروزی و شهروندان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی افزود: داروخانه‌های کشیک در سطح استان مشخص شده‌اند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تعداد 23 داروخانه در استان خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند.

معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی در 9 شهرستان استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در تمام شهرستان‌های استان بوشهر در تعطیلات نوروزی شاهد فعالیت داروخانه‌های کشیک هستیم و برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی ابراز داشت: نظارت بر امر توزیع دارو و غذا در استان با تلاش کارشناسان این حوزه به خوبی انجام گرفته و برای صیانت از حقوق شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان وظیفه بسیار حساسی دارد، ‌به ویژه در راستای تأمین امنیت غذایی در جامعه که از مهم‌ترین وظایف وزارت بهداشت است، باید به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان فعالیت کنیم.

وی از فعالیت 93 داروخانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها شامل داروخانه‌های دولتی، خصوصی و بیمارستانی است که در سراسر استان توزیع شده است.

معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تقاضای مردم کنگان برای شبانه‌روزی شدن داروخانه کنگان گفت: مجوز شبانه‌روزی شدن داروخانه کنگان صادر شده و پیش از تعطیلات نوروز این داروخانه شبانه‌روزی می‌شود.

رضایی تصریح کرد: جمعیت کنگان نسبت به چند سال پیش افزایش یافته و با توجه به جمعیت کارگری ساکن در کنگان، این شهرستان نیازمند داروخانه شبانه‌روزی بود که با تلاش و پیگیری لازم این مهم محقق شد.

وی در پایان متذکر شد: در تمام شهرستان‌ها شاهد بهبود وضعیت توزیع داروهای ضروری هستیم و به فضل خدا در سال آینده این روند بهبود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول