اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز پرستار صورت گرفت

تقدیم دسته‌گل به پرستاران بیمارستان امام خمینی دهدشت توسط فرماندار

خبرگزاری فارس: به منظور پاسداشت روز پرستار فرماندار و جمعی از مسئولان محلی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و با اهدای شاخه گل، فرا رسیدن روز پرستار را به سپیدپوشان عرصه بهداشت و درمان تبریک گفتند.

تقدیم دسته‌گل به پرستاران بیمارستان امام خمینی دهدشت توسط فرماندار

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، شنبه‌ شب به منظور پاسداشت روز پرستار، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و با اهدای شاخه گل، فرا رسیدن روز پرستار را به سپیدپوشان عرصه بهداشت و درمان تبریک گفتند.

فرماندار کهگیلویه در این دیدار با اشاره به قداست و اهمیت کار پرستاران اظهار داشت: پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت‌فرساست که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد.

ابراهیم جعفری با بیان این‌که در روایات فراوانی تأکید در خصوص اهمیت انسان و ضرورت حفاظت از جان انسان‌ها به عنوان اشرف مخلوقات شده، عنوان کرد: پرستاران به عنوان پیشگامان عرصه سلامت وظیفه حساسی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به این‌که پرستاری از جمله مشاغلی است که شب و روز نمی‌شناسد و تحمل سختی‌های این کار برای بسیاری ناممکن است، پرستاران را افرادی صبور، انسان دوست و با عاطفه دانست که از لحظه لحظه زندگی خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنند.

فرماندار کهگیلویه در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم که با تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پرستاران بسیاری از مشکلات پرستاران سخت‌کوش برطرف شود.

به گزارش فارس؛ در حاشیه این بازدید فرماندار کهگیلویه از نزدیک با پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت دیدار و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/82008/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول