اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان تأکید کرد

ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار ستاد تسهیل سفرهای نوروزی اصفهان

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان گفت: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با ایجاد تنوع در برنامه‌های فرهنگی ایجاد نشاط اجتماع را در سفرهای نوروزی حفظ کنیم.

ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار ستاد تسهیل سفرهای نوروزی اصفهان

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رویکرد استاندار در ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه در ایام نوروز در اصفهان اظهار کرد: سعی داریم برنامه مفرح و متنوعی را برای مسافران نوروزی در مدت تعطیلات عید فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با ایجاد تنوع در برنامه‌های فرهنگی و فاخر مشتمل بر تئاترهای خیابانی، مشاعره، گروه‌های تواشیح و بهره‌مندی از گروه‌های محلی و عشایری این نشاط را ایجاد کنیم.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان با اشاره به تلاش حداکثری دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفرها برای استقبال از مسافران نوروزی تصریح کرد: در سال پیش رو به دنبال آنیم که از ظرفیت شهرداری‌ها در کنار ستاد بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد زیر ساخت های مناسب در اقصی نقاط استان انتظار جذب گردشگران بسیاری را در دیگر شهرهای استان در کنار شهر اصفهان داریم، ادامه داد: به همین منظور در تمرکز امکانات در شهرها و روستاهای استان و توزیع متوازن مسافران نوروزی برنامه‌ریزی کردیم.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول