اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای آغازین سال نو صورت گرفت

سرکشی مدیرکل میراث فرهنگی از خانواده شهدای تویسرکان

در روزهای آغازین سال نو مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری همدان همراه با فرماندار تویسرکان از خانواده شهدا سرکشی کردند.

سرکشی مدیرکل میراث فرهنگی از خانواده شهدای تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در روزهای آغازین سال جدید علیرضا ایزدی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، حسین‌علی شرکائی فرماندار تویسرکان رئیس و کارکنان بنیاد شهید، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان این شهرستان و خبرنگار خبرگزاری فارس از سه خانواده شهید تویسرکان در ایام فروردین ماه دیدار کردند.

امروز از خانواده شهیدان عزت‌الله شمس‌اللهی، حمید و حامد قمری و مجتبی نوروزی که در فروردین ماه به مقام شامخ شهادت نائل شدند به منظور پاسداشت رشادت و نهادینه شدن این مهم در بین نسل‌های آینده انقلاب سرکشی شد.

برای نخستین‌بار طرح بازدید و دلجویی از خانواده فرزندان شهدا در فروردین ماه در دیار شهر دارالمجاهدین تویسرکان از سوی فرماندار تویسرکان با همدلی و همیاری مدیر ارشد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با هدف تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف شهدا اجرا شد.

در تولد بهار، خادمان ملت در استان همدان و تویسرکان در یک وحدت کلمه، وجود خود را به عطر گل‌های شهید و شهادت در دیداری چهره‌ به چهره با یادگاران شهدا آرامش بخشیدند.

در این دیدار آن چه در گفته‌های خانواده شهدا برای همه یادآور می‌شود تبعیت شهیدان هشت سال دفاع مقدس از ولایت فقیه و صیانت از شریعت مقدس اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از وطن بود.

پس دقت و توجه به مسیر حرکت شهدا و به‌کاربندی این مهم در حال حاضر به ویژه در عرصه حساس انتخابات ما را راهنما و هدایت‌گر خواهد بود.

استکبار با کاوش و وانگری همه رخدادهای شکست خورده خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از هر حربه و ترفندی، رمز پیروزی و ایستادگی ملت ایران را شناخته و تلاش دارد این ارزش‌ها را کمرنگ کند.

پس بازخوانی هشت سال دفاع مقدس از تمام زوایا و کاربرسازی و نهادینه‌کردن ظرفیت‌ها و تجربیات این دوران در اجتماع به ویژه بین نسل جوان که این دوران را درک نکردند راهبردی‌ترین سازوکار برای مقابله با اهداف دشمنان است.

انتهای پیام/89010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول