اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز گفت: برای روان‌کردن ترافیک در محور هراز، اعمال محدودیت‌های ترافیکی و جلوگیری از تردد ماشین‌های سنگین در برنامه کاری قرار دارد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ترافیک محور مواصلاتی هراز از صبح امروز تاکنون سنگین گزارش شده است و مسافران و گردشگران نوروزی همچنان در راه سفر به استان‌های شمالی کشور از طریق مازندران هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به سنگینی تردد خودروها در جاده شریانی هراز بیان داشت: رفت و آمد اتومبیل‌ها در این محور به سختی و کندی انجام می‌شود.

علی‌ نوری‌پور با اعلام اینکه سنگینی ترافیک از منطقه «پلور» تا «گزنگ» شدت زیادی دارد، تصریح کرد: در برخی مناطق ترافیک نیمه‌سنگین نیز گزارش شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز با تاکید بر اینکه با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها درصدد روانی تردد هستیم، گفت: هم‌اکنون هوای بخش لاریجان و محور هراز نیمه ابری است.

نوری‌پور با اعلام اینکه تاکنون در این محور تصادف منجر به فوت نداشتیم، اذعان داشت: گردشگران نوروزی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت حق‌تقدم، عدم سبقت غیرمجاز، گوش سپردن به دستورات مأموران نیروهای انتظامی، راهداران و پلیس راه ما را در امر خدمات‌رسانی به مردم یاری کنند.

انتهای پیام/86012/ح10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول