اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه رادیوهای قدیمی و اشیای تاریخی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: نمایشگاهی از رادیوهای قدیمی و اشیای تاریخی برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی در عمارت‌های باغ‌های دلگشا و جهان‌نمای شیراز گشایش یافته است.

راه‌اندازی نمایشگاه رادیوهای قدیمی و اشیای تاریخی

 محمد فرخ‌زاده  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به اهمیت ظرفیت‌سازی در مدیریت گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، گفت: در این راستا اقدام به برپایی سیاه‌چادرهای عشایری در سطح شهر و استقرار تیم‌های مدیریت گردشگران در کمپ شهدا، زیباشهر و باغ جنت و همچنین نمایشگاه رادیو‌های قدیمی و اشیای تاریخی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای تورهای گردشگری درون‌شهری در کمپ‌های نوروزی، فضای خوبی برای  بازدید مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) به وجود آمده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری تورهای هدفمند گردشگری درون‌شهری در شش مسیر منتهی به محل‌های اسکان گردشگران تصریح کرد: اجرای این طرح، استفاده نکردن از خودروی شخصی توسط مسافران، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، وقت و هزینه را به دنبال دارد.

این مسئول ادامه داد: ارائه بلیط اماکن گردشگری به صورت نیم‌بها و راهنمای تور رایگان، نداشتن نیاز به جستجو برای یافتن نشانی و همچنین امنیت وسیله نقلیه شخصی و وسایل موجود در آن، از جمله مزایای اجرای طرح تورهای گردشگری درون‌شهری شهرداری شیراز است.

فرخ‌زاده از برپایی عکاسخانه در مقابل ارگ کریمخانی و کمپ باغ جنت خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این عکاسخانه‌ها، مسافران به همراه اعضای خانواده لحظات شیرین اقامت در شهر شیراز را با گرفتن عکس‌های یادگاری ثبت می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاع از برنامه‌های گردشگری شهرداری شیراز می‌توانند در کمپ‌های نوروزی به غرفه گردشگری مراجعه و از خدمات و برنامه‌های پیش‌بینی شده استفاده کنند.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول