اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر:

تور «بوشهرگردی» راه‌اندازی شد

شهردار بوشهر گفت: ستاد سفرهای نوروزی شهرداری بوشهر، تور «بوشهرگردی» را راه‌اندازی کرد.

تور «بوشهرگردی» راه‌اندازی شد

سعید راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: علاقمندان و مسافران نوروزی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ستاد سفرهای نوروزی شهرداری مراجعه کرده یا با شماره 09177710248 تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه پارک‌های ساحلی شهر بوشهر، فرصت مناسبی برای بهره بردن از زیبایی‌های کم‌نظیر خلیج فارس مهیا کرده است، افزود: استفاده از جت اسکی و قایق‌های مجاز موتوری و ایمن‌سازی ساحل با استفاده از گروه‌های مجرب نجات غریق امکان بهره‌گیری مناسب از زیبایی‌های دریای جنوب را فراهم ساخته است.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری و مکان‌های تاریخی در شهر بوشهر تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر مسافران نوروزی با پیشینه و ظرفیت‌های بالای تاریخی و فرهنگی شهر بوشهر اتوبوس‌های «بوشهرگردی» برای حرکت مسافران از دماغه شمالی و بافت قدیم تا نیروگاه اتمی و توزیع بروشور و کتابچه‌های معرفی شهر در آنها درنظر گرفته شده است.

راستی ضمن اشاره به برپایی چهار نمازخانه در نوار ساحلی ، کمپ اقامتی و ورودی شهر افزود: در اوقات شرعی نیز با پخش اذان و برپایی نماز جماعت فضایی مناسب برای برپایی فریضه نماز مهیا ساخته‌ایم.

وی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی در کمپ‌ها و سطح شهر تصریح کرد: در طول ایام نوروز با برپایی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سه نقطه پرتراکم شهر و کمپ‌ها برای حفظ ایمنی شهروندان و مهمانان نوروزی تلاش خواهیم کرد.

شهردار بندر بوشهر به استقرار ایستگاه تاکسیرانی ویژه این ایام در سطح شهر اشاره کرد و اذعان داشت: با برپایی چهار ایستگاه تاکسیرانی ویژه در نوار ساحلی و سطح شهر برای جابجایی مسافران در طول ایام نوروز پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده است.

راستی با اشاره به ترافیک سنگین بعضی از خطوط و میادین و تأکید بر فعالیت مضاعف سازمان اتوبوسرانی در ایام تعطیلات ابراز داشت: با هماهنگی خوبی که با پلیس راهنمایی و رانندگی شده است برای کنترل و مدیریت ترافیک برنامه‌ریزی اجرایی به عمل آمده است.

وی با تأکید بر حفظ پاکیزگی شهر در طول ایام تعطیلات بهار متذکر شد: تجربه سالیان گذشته نشان داده است که با حضور پرشمار هم‌میهنان در شهر و نوار ساحلی به میزان تولید پسماند به شکل چشمگیری اضافه خواهد شد که برای تأمین نظافت و بهداشت کامل سطح پارک‌ها، نوار ساحلی و شهر علاوه بر افزایش تعداد سرویس‌های حمل زباله، 100 نفر نیروی پاکبان نیز به صورت ویژه و تمام مدت به پاکسازی و نظافت محیط اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول