اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

عربی: اقامت در هتل‌های خراسان جنوبی 59 درصد افزایش یافت

معاون گردشگری خراسان جنوبی از افزایش 59 درصدی اقامت در هتل‌ها خبر داد و گفت: از آغاز طرح نوروزی تا پنجم فروردین‌ماه میزان اقامت در هتل‌های استان 4 هزار و 632 نفر بوده است.

عربی: اقامت در هتل‌های خراسان جنوبی 59 درصد افزایش یافت

مرتضی عربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: اقامت در هتل‌ها، اماکن متبرکه، آبگرم لوت، آبگرم فردوس، بازدیدکنندگان موزه‌ها و سایر اماکن توریستی افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی تا پنجم فروردین میزان اقامت در هتل‌های خراسان جنوبی 4 هزار و 632 نفر بوده که 59 درصد افزایش داشته است.

اقامت در آبگرم فردوس 293 درصد افزایش یافت

معاون گردشگری خراسان جنوبی افزود: اقامت در اماکن متبرکه خراسان جنوبی 28 هزار و 73 نفر، منطقه نمونه گردشگری آبگرم فردوس و باغستان 121 هزار و 500 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 293 درصد افزایش داشته است.

عربی اضافه کرد: اقامت در مدارس خراسان جنوبی، 23 هزار و 414 نفر، اقامت در کمپ‌های موقت و جاده‌های مسافرتی 321 هزار و 837 نفر بوده که 124 درصد با افزایش روبرو بوده است.

17 هزار و 199 نفر از موزه‌های خراسان جنوبی بازدید کردند

وی تصریح کرد: تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان 17 هزار و 199 نفر و همچنین تعداد بازدیدکنندگان از سایر اماکن تفریحی و توریستی 315 هزار و 196 نفر بوده که 159 درصد نسبت به مدت مشابه با افزایش روبرو بوده است.

معاون گردشگری خراسان جنوبی در پایان اذعان داشت: تعداد کل تصادفات در خراسان جنوبی از 28 اسفند تا پنجم فروردین 26 مورد بوده که 18 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

انتهای پیام/69015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول