اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرمشهر خبر داد

افزایش تعداد مسافران نوروزی خرمشهر در سال 92/ اختصاص 3 اردوگاه اسکان

معاون فرماندار خرمشهر از افزایش تعداد مسافران نوروزی این شهرستان در سال جدید خبر داد.

افزایش تعداد مسافران نوروزی خرمشهر در سال 92/ اختصاص 3 اردوگاه اسکان

لطیف حیایی‌اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در اوج حضور مهمانان نوروزی در سطح شهرستان شاهد حضور چشمگیر مهمانان نوروزی در خرمشهر هستیم.

وی در خصوص آمار حضور مهمانان نوروزی در خرمشهر افزود: آمار دقیق و رسمی مربوط به تعداد مسافران نوروزی در خرمشهر پس از جمع‌بندی لازم و خروج آمار، دقیق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون فرماندار خرمشهر ادامه داد: در زمینه اسکان مهمانان نوروزی نیز علاوه بر مدارس، سه اردوگاه اسکان نیز توسط شهرداری، منطقه آزاد اروند و هلال احمر درنظر گرفته شده است.

حیایی‌اهوازی تصریح کرد: در مجموع 210 چادر برای اسکان مهمانان نوروزی در اردوگاه‌های خرمشهر درنظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، بسیاری از مسافران نیز با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوایی در این فصل سال در خرمشهر اقدام به برپایی چادرهای اسکان خود در پارک‌ها و مناطق مختلف شهر و به ویژه در جاده ساحلی می‌کنند.

معاون فرماندار خرمشهر عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، سه پست امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر ایجاد شده است.

حیایی‌اهوازی یادآور شد: همچنین پنج ایستگاه راهنمایی مهمانان نوروزی برای حضور در نقاط مختلف و بازدید از آنها اختصاص داده شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به روند کنونی حضور مهمانان نوروزی در خرمشهر پیش‌بینی می‌شود، تعداد مسافران نوروزی وارد شده به این شهرستان در نوروز 92 نسبت به سال گذشته افزایش مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/72008/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول