اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

آمادگی راهداران زنجانی برای استقبال از موج دوم مسافران نوروزی

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: گشت‌های نوروزی راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، همچنان با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان، آماده استقبال از موج دوم مسافران نوروزی هستند.

آمادگی راهداران زنجانی برای استقبال از موج دوم مسافران نوروزی

مهندس کلیم‌الله وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آمادگی کامل راهداری استان زنجان برای استقبال از موج دوم مسافران نوروزی اظهار داشت‌: اکیپ‌های نوروزی این اداره کل با 450 نفر راهدار و پرسنل اداری به صورت کشیک‌های شبانه‌روزی و 250 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک تا پایان روز 17 فروردین در همه محورهای مواصلاتی استان مستقر و آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: همچنین در این مدت 65 دستگاه ماشین‌آلات GPSدار سبک راهداری در قالب گشت‌های امدادی و نظارتی در جاده‌های استان آماده ارائه خدمات خواهند بود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تأکید بر اینکه صحیح راندن بر سریع راندن اولویت دارد، خاطرنشان کرد: بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای داشتن سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.

وی تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ایمنی جاده‌ای در رانندگی شرط نخست داشتن سفری ایمن است.

وثوقی همچنین توزیع 5 هزار عدد نقشه راهنمای راه‌های استان در بین مسافران و نصب 44 بنر شامل اطلاع‌رسانی شماره تلفن‌ها و سامانه پیامکی و سایت اداره کل و همچنین پیام‌های هشدار و ایمنی را از دیگر اقدامات حوزه راهداری در ایام نوروز ذکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 58 درصدی میزان تردد خودروها در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان گفت: بیشترین میزان ترددها در حوزه استحفاظی استان مربوط به محور زنجان - قزوین و زنجان - تبریز بوده است.

انتهای پیام/2308/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول