اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار امیدیه خبر داد

تجهیز پارک‌های امیدیه برای پذیرایی از مسافران نوروزی

شهردار امیدیه از تجهیز پارک‌های این شهرستان برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی همچنین کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

تجهیز پارک‌های امیدیه برای پذیرایی از مسافران نوروزی

خلیل حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: شهرداری امیدیه برای آماده سازی شهر در آستانه نوروز و با توجه به ورود مسافران و مهمانان نوروزی به این شهرستان برنامه‌ریزی گسترده‌ای اسفندماه سال گذشته انجام داد و هم‌اکنون نیز در حال اجرایی کردن اقدامات تدارک دیده شده است.

وی افزود: راه‌اندازی محل‌های اسکان، استقرار چادرهای مسافرتی و توزیع آنها در پارک‌های ورودی شهر بین مسافران و مهمانان نوروزی، ارائه خدمات رفاهی از قبیل استقرار اکیپ اورژانس، امداد و ماشین آتش نشانی با همه امکانات امدادی از جمله اقدامات انجام شده توسط شهرداری است.

شهردار امیدیه اضافه کرد: همچنین راه اندازی ایستگاه صلواتی، توزیع بسته‌های فرهنگی شامل CD و بروشور معرفی شهرستان و استان، تجهیز پارک‌های ورودی شهر به امکانات رفاهی نظیر حمام و تجهیز سرویس‌های بهداشتی این منطقه از دیگر اقدامات اجرایی شده توسط شهرداری برای رفاه حال مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: ایجاد روشنایی پارک‌ها، نصب وسایل ورزشی و بازی کودکان در پارک‌ها نیز از دیگر فعالیت‌های این شهرداری به‌منظور رفاه حال مسافران و کاروان‌های راهیان نور وارد شده به شهرستان امیدیه است.

حیدری در پایان از تلاش مردم در ارائه خدمات مضاعف شهرداری صمیمانه تشکر کرد و گفت: همه تلاش ما بر این است که مسافران و مهمانان نوروزی اوقاتی شاد و مفرح را در شهرستان سپری کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول