اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

افزایش 40 درصدی اسکان مسافران فرهنگی در زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از افزایش 40 درصدی مسافران فرهنگی اسکان یافته در مراکز آموزشی استان زنجان خبر داد.

افزایش 40 درصدی اسکان مسافران فرهنگی در زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز سال‌جاری 76 آموزشگاه با بیش از 700 کلاس آماده‌سازی شده بود.

وی با اشاره به اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز چهارم فروردین امسال یک‌هزار و 612 خانوار در مراکز آموزشی استان اسکان یافته‌اند،‌ اضافه کرد: این تعداد خانوار برابر با 7 هزار و 980 نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: براساس نفر روز در مدت زمان مذکور 8 هزار و 568 نفر در مراکز آموزشی استان اسکان یافته‌اند.

نظری با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار و 146 خانوار و 4371 نفر در مراکز آموزشی استان اسکان یافته بودند،‌ اضافه کرد: با بررسی به عمل آمده مسافران فرهنگی اسکان یافته در مراکز آموزشی استان از نظر خانوار 40 درصد افزایش و از نظر تعداد نفرات نیز 82 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تعداد مسافران اسکان یافته در استان براساس نفر روز 5 هزار و 23 نفر بود، ادامه داد: از این نظر نیز تعداد مسافران اسکان یافته در استان 63 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اسکان مسافران در مراکز آموزشی تا 12 فروردین ادامه داشت،‌ افزود: با توجه به اینکه امسال روز 14 فروردین نیز تعطیل اعلام شده است، از همین رو پذیرش مسافران فرهنگی در مراکز آموزشی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

نظری با اشاره به تغییر شیوه خدمت‌رسانی به مسافران فرهنگی در سال‌جاری افزود: سال گذشته به هریک از خانواده‌های اسکان یافته در مراکز آموزشی یک وعده غذای گرم داده می‌شد که امسال این وعده غذا حذف شده و در عوض 50 درصد تخفیف در هزینه‌های اقامت برای مسافران اعمال می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول