اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام نوروز صورت گرفت

دیدار نوروزی مدیریت شهری جنوب تهران با خانواده‌ شهدا

مدیریت شهری جنوب تهران همزمان با ایام نوروز با روحانیون معزز و خانواده‌های معظم شاهد دیدار کرد.

دیدار نوروزی مدیریت شهری جنوب تهران با خانواده‌ شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احمد صفوی همزمان با آغاز سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در دیدارهای جداگانه با روحانیون معزز و خانواده‌های معظم شاهد، ‌سال نو را به ایشان تبریک گفت.

مدیریت شهری جنوب تهران با آیت‌الله وحید گلپایگانی نماینده ولی فقیه در حوزه جنوب‌شرق تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین معراجی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهید محلاتی و پدر شهیدان بجستانی به‌صورت جداگانه دیدار کرد.

مدیریت شهری جنوب تهران در این دیدارها به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، ‌ترافیکی، اجتماعی، ‌فرهنگی، ورزشی پرداخت و گفت: امروز در سایه مدیریت ارشد شهری و در سایه تعامل بین شهرداری و شهروندان و مصوباتی که از سوی شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ می‌شود، ‌کارهای بزرگی در شهر تهران انجام شده و پروژه‌های مهمی که هر کدام نقش موثری در توسعه شهر تهران دارند اجرا شده است.

صفوی افزود: در روزهای پایانی سال 122 پروژه شامل 9 سرای محله، پنج زمین چمن مصنوعی،‌ دو بازار میوه و تره‌بار، ‌بازپیرایی 28 بوستان، ‌احداث چهار بوستان جدید، هفت سوله بحران و ... با حضور شهردار تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید که تمام این پروژه‌ها با هدف کاهش فاصله مناطق شمالی و جنوبی، ‌تسهیل در تردد، ‌افزایش ظرفیت فضای سبز و ... اجرا شده است که امیدواریم این اقدامات سبب فراهم شدن شهری شایسته برای مردم باشد.

انتهای پیام/2462/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول