اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

راهبرد حماسه سیاسی موجب خنثی شدن تحریم‌ها می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تحقق راهبرد «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» موجب خنثی شدن تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان می‌شود.

راهبرد حماسه سیاسی موجب خنثی شدن تحریم‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی اظهار داشت: شاهدیم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره شدیدتر از گذشته بر طبل تحریم اقتصادی علیه ایران می‌کوبند تا به تصور باطل خویش موتور چرخ اقتصادی ایران را از کار بیندازند، در این راستا مسئولان و مردم در سایه همدلی باید در راستای تحقق راهبرد «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و همچنین ایجاد زمینه‌های روزافزون رشد و شکوفایی ایران اسلامی گام بردارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تحقق راهبرد «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » موجب خنثی شدن تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان می‌شود.

نعمت‌اللهی اضافه کرد: ایران اسلامی در بخش صنعت و کشاورزی از جایگاه ویژه‌‌‌ای برخوردار است و در صورت داشتن یک برنامه‌ریزی منسجم از سوی دولت، وزارتخانه‌ها و نهادهای مربوطه در مقابل تحریم‌های دشمنان بیمه خواهد شد.

وی عنوان کرد: ایران به صورت بالقوه این استعداد را دارد که از درون، نیازهای خود را تأمین کند، چراکه از نظر کشاورزی چهار فصل بوده و از جایگاه مطلوبی برخوردار است و از سوی دیگر فکر ایرانی بالنده و پویا است و همواره شاهد ردپای ایرانی‌ها در پیشرفت‌های بزرگ شرکت‌های معتبر جهان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: ملت ایران با پیشرفت‌های چشمگیرش در حوزه انرژی هسته‌ای، نانو تکنولوژی و هوا فضا ثابت کرد که همت ایرانی بلند بوده و هر آنچه را که اراده کند به آن دست می‌یابد.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه بدخواهان ایران با حضور در حوزه اقتصاد قصد دارند، جنگ تمام عیاری را علیه ایران به راه‌ اندازند، ابراز داشت: خودباوری موتور محرکه یک جامعه است و مطمئناً اگر به توانایی و ظرفیت‌های خویش ایمان داشته باشیم به پیشرفت‌های چشمگیری در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دست خواهیم یافت.

وی در پایان اذعان داشت: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی، سال 92 را به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » نام‌گذاری فرمودند که در این راستا جا دارد مسئولان سازوکارهای تحقق این راهبرد را مهیا ساخته و سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار دهند.

انتهای پیام/77002/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول