اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مازندران مطرح کرد

گرانی و کمبود دارو مهم‌ترین دغدغه‌ بیماران خاص

مدیرعامل انجمن خیریه و حمایت از بیماران خاص و سرطانی مازندران گرانی و کمبود دارو را از مهم‌ترین دغدغه‌های بیماران خاص عنوان کرد.

گرانی و کمبود دارو مهم‌ترین دغدغه‌ بیماران خاص

محمدرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: کار بشردوستانه و کمک به هم نوع با همکاری سازمان حمل و نقل همگانی شهری نکا در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار ما و سازمان حمل و نقل همگانی نکا است و یکی از شعارهای ما خدمت به هم نوع است انجام این کار در نهادینه کردن کمک به همنوعان و بیماران نیازمند بسیار موثر است.

غلامی گفت: طرح قلک مهربانی با همکاری رانندگان تاکسی با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در بین آحاد جامعه و تامین بخشی از هزینه‌های درمان بیماران خاص در حال انجام است.

مدیرعامل انجمن خیریه و حمایت از بیماران خاص و سرطانی استان مازندران در ادامه افزود: با همکاری و اهتمام سازمان حمل و نقل درون شهری نکا به‌عنوان اجرای طرح و پایلودی در این شهرستان در مرحله اول بیش از 300 قلک در بین رانندگان تاکسی شهرستان توزیع می‌شود.

غلامی ادامه داد: این قلک‌ها بر اساس هماهنگی انجام شده با حمل و نقل همگانی نکا در بین رانندگان تاکسی توزیع می‌شود.

مدیرعامل انجمن بیماری‌های خاص و سرطانی مازندران با اشاره به اینکه درصد زیادی از مردم از بیماری سرطان آگاهی ندارند، بیان داشت: 50 درصد سرطان‌ها با تشخیص زودرس قابل درمان است. بسیاری از بیماری‌ها با مراجعه زودهنگام و با هزینه کم قابل درمان هستند اما بیماران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و دیر مراجعه کردن هزینه درمان آنها بالا می‌رود.

غلامی با بیان اینکه گرانی و کمبود دارو از مهم‌ترین دغدغه‌های بیماران خاص است، عنوان کرد: اضطراب و نگرانی برای بیماران سم است و در درمان فرد تاخیر می‌اندازد.

انتهای پیام/86002/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول