اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان خبر داد

دستگیری سارقان نوروزی منازل در لنجان اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: دو سارق حرفه‌ای منزل که با استفاده از موقعیت ایام نوروز و خالی بودن منازل اقدام به سرقت از این منازل لنجان می‌کردند توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان نوروزی منازل در لنجان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی فروغ‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اعلام گزارش این سرقت‌ها موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات وسیعی را در این زمینه آغاز کردند و سرانجام رد پاهایی از این سرقت‌ها به دست آمد که نشان می‌داد این سرقت‌ها توسط دو سارق سابقه دار منزل انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این دو با آغاز تعطیلات نوروز 92 و خالی بودن منازل در شهر فولاد شهر از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفته و با تشکیل اکیپ ویژه هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه در بازرسی از منازل متهمان تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/63012/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول