اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

شعار حماسه سیاسی و اقتصادی را از تابلونویسی فراتر بریم

امام جمعه موقت لنده با اشاره به نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حساسیت و اهمیت موضوعات مطرح شده ما را متوجه این امر می‌کند که شعار سال را از تابلونویسی فراتر برده و به عمل نزدیک‌تر‌ کنیم.

شعار حماسه سیاسی و اقتصادی را از تابلونویسی فراتر بریم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده با دعوت عموم مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انسان متقی در این جهان چشمش به دنبال چیزی است که بوی جاودانگی می‌دهد.

وی در ادامه به مناسبت‌ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با طرح موضوعات مهم و نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اهمیت آنان را به عموم یادآور می‌شوند.

امام جمعه موقت لنده افزود: معظم‌له خواستار توجه جدی به شعار سال و فراتر بردن موضوعات از تابلونویسی و نزدیک کردن‌ آن‌ها به عمل هستند.

الهی‌نیا شنیدن و باور کردن و دنبال کردن شعار سال را توقع مقام معظم رهبری از عموم مردم و مسئولان خواند و افزود: مسئولان و مردم باید با درایت و بینش واقعی در جهت اعتلای سخنان معظم له هم‌پیمان، هم‌صدا و هم‌گام حرکت کنند، تا به یک نتیجه مطلوب دست یابند.

وی گفت: عملی کردن این توقع مقام معظم رهبری دشمنان را ناامید می‌کند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده افزود: مسئولان باید نسبت به مناطق محروم ارتباط بیشتری داشته و نیازهای آنان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی به سرکشی مجمع نمایندگان از بستر درمانی لنده اشاره کرد و گفت: چشم مردم مستضعف و محروم جامعه به تصمیمات صحیح و به جای مسئولان در جهت حرکت و پیشرفت و توسعه مناطق است.

الهی نیا افزود: امیدواریم مسئولان با بررسی دقیق مشکلات مناطق محروم گام مؤثری در جهت توسعه این مناطق بردارند.

وی در ادامه با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: حماسه مردم ایران در 12 فروردین سال 58 برای همیشه در تاریخ این کشور ثبت و ضبط شده و به نیکی از آن یاد می‌شود.

امام جمعه موقت لنده افزود: این روز یکی از اعیاد بزرگ مردم ایران بوده و روز سقوط حکومت طاغوت و پیروزی حکومت الله است.

الهی‌نیا به روز طبیعت اشاره کرد و گفت: حفاظت و حراست منابع طبیعی وظیفه‌ای همگانی است.

وی مراتع و جنگل‌ها را نعمت‌های خدادادی خواند و گفت: باید استفاده صحیح از آن‌ها مورد توجه و با انصاف از آن‌ها محافظت شود.

وی پارک کوهپایه‌ای لنده را یادآور شد و گفت: این پارک در زیبایی شهر نقش بسزایی داشته و جلوه‌ خاصی به آن داده است.

وی تمیز نگهداشتن آن را یک ضرورت خواند و گفت: مردم باید با رعایت نظافت، این مکان زیبا را برای استفاده عموم حفظ و نگهداری کنند.

الهی‌نیا در ادامه به تحولات منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: تروریست‌ها حدود دو سال با برخورداری از حمایت ریاض، آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورها در حال ناامن کردن سوریه و کشتار دسته‌جمعی مردم هستند.

وی افزود: نشریات در گزارشات مختلفی پشتیبانی و حمایت آمریکا را از تروریست‌ها ابراز داشته‌اند.

الهی‌نیا گفت: ما این حرکت آمریکا در حمایت از تروریست‌ها و کشتار دسته‌جمعی مردم را محکوم و از نهادهای بین‌المللی و حقوق بشر خواستار برخورد جدی با این حرکت غیر انسانی آمریکا و تروریست‌ها هستیم.

امام جمعه موقت لنده در ادامه یادآور شد: آمریکایی که کاری جز حمایت از تروریست‌ها در جهان نداشته، چگونه می‌تواند با ما رابطه‌ای صلح‌آمیز داشته باشد.

وی افزود: آمریکا دروغگویی بزرگ بوده و رابطه با آن چیزی جز از بین بردن خودباوری در کشور نخواهد داشت.

انتهای پیام/82013/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول