اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 10 سارق با کشف 82 فقره سرقت در قزوین

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری 10 سارق و کشف 82 فقره سرقت داخل خودرو در دو روز گذشته در این استان خبر داد.

دستگیری 10 سارق با کشف 82 فقره سرقت در قزوین

مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در استان قزوین، مأموران پلیس آگاهی این استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران با انجام تحقیقات فنی موفق شدند چهار سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 40 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن اعتراف کردند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران کلانتری 13 قزوین نیز روز گذشته هنگام گشت‌زنی، یک سارق سابقه‌دار را هنگام سرقت دستگیر کردند که متهم در بازجویی پلیس به 9 مورد سرقت داخل خودرو در شهر قزوین اعتراف کرد.

کرمی اضافه کرد: همچنین مأموران کلانتری 14 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق موفق به کشف 9 مورد سرقت داخل خودرو در این شهرستان شدند.

وی افزود: با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین نیز یک سارق داخل خودرو دستگیر و هشت فقره از این نوع سرقت از وی کشف شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین، دستگیری یک سارق سابقه‌دار و کشف پنج فقره داخل خودرو توسط مأموران کلانتری 17 قزوین را از دیگر اقدامات مأموران این شهرستان در روز گذشته نام برد.

کرمی ابراز داشت: در شهرستان تاکستان نیز مأموران انتظامی این شهرستان موفق شدند با دستگیری یک سارق داخل خودرو، شش مورد از این نوع سرقت را در این شهرستان کشف کنند.

این مسئول، دستگیری یک سارق و کشف پنج فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن توسط مأموران انتظامی شهرستان آبیک را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول