اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز طبیعت

28 اکیپ آتش‌نشانی در مناطق مختلف زنجان مستقر می‌شوند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از استقرار 18 اکیپ خودرویی و 10 اکیپ موتوری در مناطق مختلف شهری همزمان با روز طبیعت خبر داد.

28 اکیپ آتش‌نشانی در مناطق مختلف زنجان مستقر می‌شوند

حمیدرضا یاختی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز اجرای طرح نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته اظهار داشت: این طرح تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

وی به استقرار تیم‌های آتش‌نشانی در ورودی و خروجی‌های شهر زنجان از آغاز اجرای طرح نوروزی اشاره و تصریح کرد: این استقرار تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به تدابیر اندیشیده شده برای روز طبیعت اشاره کرد و بیان داشت: 18 اکیپ خودرویی همزمان با روز 13 فروردین در مناطق مختلف شهر مستقر می‌شوند.

وی به حضور 10 اکیپ موتوری سازمان آتش‌نشانی همزمان با روز طبیعت در سطح شهر زنجان خبر داد.

یاختی‌فر به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی از آغاز طرح نوروزی اشاره کرد و اذعان داشت: این آماده‌باش تا آخر تعطیلات ادامه می‌یابد.

وی در خصوص حوادث روی داده از آغاز تعطیلات نوروزی گفت: این حوادث در مقایسه با سال گذشته بسیار کم و جزئی بوده است. نیروهای آتش‌نشانی زنجان به همراه مأموران نیروی انتظامی و هلال احمر از آغاز تعطیلات در ورودی و خروجی شهر مستقر شده‌اند تا به هنگام نیاز در محل حادثه حضور یابند.

انتهای پیام/73004/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول