اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی تأکید کرد

تلاش نیروی انتظامی برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: امنیت شاکله تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بوده و نیروی انتظامی در تحقق این مسئله تلاش ویژه‌ای می‌کند.

تلاش نیروی انتظامی برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تقی مهری ظهر امروز در جمع فرماندهان انتظامی خراسان‌رضوی اظهار کرد: پلیس تمهیدات ویژه‌ای از حیث امنیت و آرامش برای 13 فروردین درنظر گرفته است.

وی افزود: سال 92 که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته مبین رسالت خطیر نیروی انتظامی در محقق شدن این حماسه است.

مهری با بیان اینکه تامین امنیت شاکله تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: امنیت پیش‌زمینه رشد اقتصادی و تحقق حماسه سیاسی بوده و باید تاکید کرد در صورت وجود امنیت، امکان رسیدن به خودکفایی، حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی فراهم نمی‌شود.

وی تصریح کرد: پلیس یکی از حامیان و بانیان برقراری نظم و امنیت در جامعه است و این نشان از اهمیت نقش پلیس در برقراری امنیت و تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دارد.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی مدون پلیس برای ارتقا امنیت، یادآور شد: پلیس در 13 روز تعطیلات نوروزی  تدابیر خاص امنیتی داشته و اوج این مسائل امنیتی و انتظامی در سفر مقام معظم رهبری در سال جاری نمایان شد.

مهری با تاکید بر اینکه خدمت در جوار بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) توفیق بسیار بزرگ برای کارکنان نیروی انتظامی خراسان رضوی است، گفت: سفرهای نوروزی 92 از 24 اسفند آغاز شد و این در حالی است که موج دوم سفرهای نوروزی در شرایط خاصی در حال آغاز است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: پیش‌بینی، پیش‌گیری و مقابله سه مرحله ماموریت‌های پلیس بوده و فرماندهان نیروی انتظامی باید این سه مرحله را در راس عملکرد خود قرار دهند.

مهری یادآور شد: در بازدید از نیروی انتظامی شهرستان‌های سبزوار و نیشابور شاهد عملکرد مثبت و مطلوب آنان بوده‌ایم.

انتهای پیام/70023/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول