اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

انتخابات 92 حماسه سیاسی مردم را رقم می‌زند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: حضور مردم در انتخابات خرداد سال جاری موجب ایجاد حماسه سیاسی و ناامیدی دشمنان کینه‌توز جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

انتخابات 92 حماسه سیاسی مردم را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه فرا رسیدن 12 فروردین اظهار داشت: 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و تجلی حکومت الهی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، 12 فروردین را سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و آن را رخداد عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی خواند.

این مسئول عنوان کرد: رای قاطع و مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی مهر تایید زد و آن را در تاریخ معاصر به ثبت رساند.

وی افزود: در 12 فروردین سال 58 مردم آگاه ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را به منظور تشکیل حکومت اسلامی به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه طومار استبداد را بستند.

اشجری تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را حاصل مبارزات مردم ایران نام برد و تصریح کرد: ملت ایران با این عدالتخواهی هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود به بیگانگان را نمی‌دهند.

این مسئول حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را تداوم حماسه‌های پرشور سی ‌و چهار سال گذشته خواند و اذعان داشت: حضور مردم در انتخابات خرداد سال جاری موجب ایجاد حماسه سیاسی و یاس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تداوم عهد دیرین ملت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و آن را چراغ راه رسیدن ملت به طرف پیشرفت و تعالی کشور دانست.

ا‌نتهای پیام/2300/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول