اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد

مراجعه بیش از 3 میلیون نفر به کمپ‌های راهنمایی مسافران نوروزی بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تاکنون سه میلیون و 905 هزار و 161 نفر به پست‌ها و کمپ‌های راهنمایی مسافران نوروزی هلال احمر استان مراجعه کردند.

مراجعه بیش از 3 میلیون نفر به کمپ‌های راهنمایی مسافران نوروزی بوشهر

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سیزدهمین مرحله طرح راهنمایی مسافران نوروزی در سال 92 از 28 اسفندماه با تعداد 549 نفر و در مجموع 9 هزار و 333 نفر روز با 23 پست راهنمایی آغاز شده است.

وی افزود: این تعداد پست نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته ضمن اینکه 42 خیمه‌ نماز نیز اختصاص یافته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح مذکور تاکنون 39 هزار و 569 نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند.

اجرای طرح سحاب در ایام نوروز

شعبانزاده در ارتباط با طرح سحاب گفت: در این طرح راهنمایان و امدادگران سیار جوان، مسافرین نیازمند به خدمات اضطراری و فوری که در معرض خطر قرار گرفته‌اند و مسافران در راه مانده را یاری می‌کنند که در این طرح 100 نفر به عنوان سرگروه و 1200 نفر هم فعالیت داشتند.

وی عنوان کرد: در همین طرح 29 فضای کودک هم در نظر گرفته شده و راهنمایان و امدادگران سیار جوان، به منظور تامین سفری ایمن و آرام برای کودکان و نوجوانان مسافر، با ارائه تسهیلات امدادی بشر دوستانه آموزشی و فرهنگی ارائه خدمت می‌کنند.

شعبانزاده بیان داشت: در این مدت یک هزار و 175 نفر به ایستگاه‌های سلامت خودرو و 1500 کودک و نوجوان به ایستگاه فضای کودک مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برای ارائه خدمات اولیه به رانندگان و اهدا یک بسته خودرویی به مسافران و مهمانانی که وارد شهر می‌شوند ایستگاه سلامت خودرو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول