اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

اسکان 70 هزار نفر در مدارس استان / رشد 90درصدی نسبت به سال قبل

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اسکان 14 هزار و 590 خانوار از زمان آغاز تعطیلات تاکنون گفت: در مجموع 70 هزار نفر مسافر نوروزی در مدارس استان اسکان یافته‌اند.

اسکان 70 هزار نفر در مدارس استان / رشد 90درصدی نسبت به سال قبل

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه از شروع تعطیلات سال نو تا 11 فروردین، 70 هزار نفر در مدارس و اماکن اقامتی سازمان آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند، اظهار کرد: این تعداد در قالب 14 هزار و 590 نفر در این محل‌ها سامان دهی شده‌اند.

وی با ذکر این مطلب که در مجموع 174 هزار و 358 نفر روز در مدارس و اماکن اقامتی کردستان اسکان داده شده‌اند خاطر نشان کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 90 درصدی را تجربه کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اختصاص بیش از 200 مدرسه به منظور اسکان مسافران نوروزی، تصریح کرد: بیشترین مسافران نوروزی ورودی استان به ترتیب مربوط به آموزش و پرورش ناحیه 1، ناحیه 2 سنندج و شهرستان‌های بانه و مریوان بوده است.

ساکی با ابراز خشنودی از اینکه از زمان شروع اسکان مسافران فرهنگی نوروزی تاکنون هیچ شکایتی از این میهمانان واصل نشده است اظهار کرد: تلاش داریم با ادامه خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران در تداوم این مسیر حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدارس و مراکز اقامتی سازمان آموزش و پرورش کردستان تا پایان تعطیلات آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارا هستند اظهار کرد: خوشبختانه در خصوص تامین مکان برای میهمانان با هیچ‌گونه محدودیتی مواجه نیستیم.

‌رئیس سازمان آموزش و پرورش تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران و دسترسی آسان به مراکز فرهنگی و مدارس استان بنرهایی در سطح شهر برای راهنمایی مسافران نصب شده است.

وی در پایان با بیان اینکه مرکز کلینیک فرهنگیان سنندج نیز برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی فعال است ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته در این سازمان، خاطره خوبی از سفر به استان کردستان برای گردشگران باقی بماند.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول