اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد

اسکان 2 میلیون نفر مسافر نوروزی در شهر بوشهر

شهردار بوشهر گفت: در 13 روز گذشته دو میلیون نفر مسافر نوروزی در شهر بوشهر اسکان یافته‌اند.

اسکان 2 میلیون نفر مسافر نوروزی در شهر بوشهر

سعید راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه در 13 روز گذشته دو میلیون و 100 هزار مسافر نوروزی در شهر بوشهر اسکان یافته‌اند، گفت: این گردشگران علاوه بر هتل‌ها و میهمان پذیرها و مدارس در دو کمپ اسکان یافته‌اند که خدمات مطلوبی به آنان ارائه می‌شود.

شهردار بوشهر مهیا کردن ورزشگاه دو باشگاه فوتبال شاهین و ایرانجوان برای اسکان مسافران را مورد اشاره قرار داد و افزود: این دو باشگاه که دارای امکانات رفاهی هستند در اختیار مسافران نوروزی قرار داده شده است.

وی ایجاد نمازخانه،غرفه‌های عرضه مواد غذایی، سرویس‌های بهداشتی، حمام، استقرار درمانگاه سیار، وجود اورژانس و محل شارژ موبایل در محل اسکان مسافران نوروزی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بیش از 400 تخته چادر گروهی در پارک شغاب و لیان برای مسافران مهیا شده و علاوه بر این چادرهای مسافران نیز در این مکان‌ها نصب شده که خدمات رفاهی فراهم شده به صورت رایگان عرضه می‌شود.

شهردار بوشهر با بیان اینکه پارک‌های ساحلی شهر بوشهر، فرصت مناسبی برای بهره بردن از زیبایی‌های کم‌نظیر خلیج فارس مهیا کرده، افزود: استفاده از جت اسکی و قایق‌های مجاز موتوری و ایمن‌سازی ساحل با استفاده از گروه‌های مجرب نجات غریق امکان بهره‌گیری مناسب از زیبایی‌های دریای جنوب را فراهم ساخته است.

راستی با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری و مکان‌های تاریخی در شهر بوشهر تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر مسافران نوروزی با پیشینه و ظرفیت‌های بالای تاریخی و فرهنگی شهر بوشهر تورهای بوشهرگردی برای حرکت مسافران از دماغه شمالی و بافت قدیم تا نیروگاه اتمی  راه اندازی شده است.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول