اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی با مناطق عملیاتی

خبرنگاران استان مرکزی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

خبرگزاری فارس: جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی در قالب کاروان راهیان نور در مدت چهار روز اقامت خود در استان خوزستان با یادگارهای هشت سال دفاع مقدس در این مناطق آشنا شدند.

خبرنگاران استان مرکزی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از اراک جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی در قالب کاروان راهیان نور در مدت چهار روز اقامت خود در استان خوزستان از یادمان‌های شهدای شلمچه، اروند‌کنار، دهلاویه، شرهانی، فتح‌المبین، مسجد جامع خرمشهر و فکه بازدید کرده و با یادگارهای هشت سال دفاع مقدس در این مناطق آشنا شدند.

در جریان این بازدید‌ها، راویان وقایع جنگ به ذکر حوادث صورت گرفته در این مناطق عملیاتی پرداختند و خبرنگاران را با حماسه‌های آن دوران در کربلای ایران آشنا کردند.

کاروان خبرنگاران اعم از تصویربرداران و خبرنگاران از رسانه‌های مختلف استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام شدند تا از نزدیک در جریان عملیات جنگی هشت سال دفاع مقدس قرار گیرند و با قلم‌ها و دوربین‌های خود مناطق جنگی را به رشته تحریر و به تصویر بکشانند.

همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل قرائت زیارت عاشورا، نماز جماعت و دعای عهد در این اردو برگزار شد.

این اردو به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی و با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای آشنایی با مناطق عملیاتی و تقویت بنیه معنوی آنان و آشنایی بیشتر رسانه‌ها با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان و مردم غیور و انقلابی جنوب کشور و همچنین شیوه زندگی آنها در مراکز نظامی و به تصویر کشیدن حضور زائران در مناطق برگزار شد.

انتهای پیام/87012/ی20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول