اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

اعزام دومین کاروان راهیان نور پارس جنوبی به مناطق عملیاتی

دومین کاروان راهیان نور سازمان منطقه ویژه پارس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

اعزام دومین کاروان راهیان نور پارس جنوبی به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عصر امروز دومین کاروان راهیان نور سازمان منطقه ویژه پارس با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان اعزام شد.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا عسلویه در این آیین اظهار داشت: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور، میزبان دومین کاروان راهیان نور سازمان منطقه ویژه پارس خواهد بود تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا که با ایثار و از خود گذشتگی از وجب به وجب این مرز و بوم دفاع کردند، تجدید میثاق کنند.

خلیل رفعتی افزود: در سال‌های اخیر شاهد افزایش سطح کیفی اردوهای راهیان نور هستیم و جوانان از این برنامه‌ها استقبال خوبی داشته‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا منطقه ویژه پارس نیز با اشاره به اهمیت تدارک بازدید از مناطق عملیاتی گفت: خاک خوزستان بستر دلاوری‌های مردان بزرگی بود که در جنگ تحمیلی با رقم زدن یک حماسه عظیم تاریخی نام خود را در تاریخ معاصر این سرزمین جاودان کردند.

سید محمدتقی علوی افزود: برنامه‌های این سفر شامل بازدید از مناطقی همچون شلمچه، اروند کنار، طلائیه، فکه، فتح‌المبین، دوکوهه و یادمان‌های شهدا در مناطق جنگی استان خوزستان است.

وی ادامه داد: امید است با برگزاری اینگونه برنامه‌ها که در راستای پاسداشت یاد شهدا انجام می‌گیرد، راه شهدا و هدف شهدا که چیزی جز دفاع از اسلام و کشور در برابر تجاوز دشمنان نبود در بین جوانان نهادینه شود.

سرپرست کاروان راهیان نور پارس جنوبی نیز بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را تأمل و تعمق در چگونگی رشادت‌ها و دلاوری‌های سربازان اسلام دانست و افزود: استقلال امروز کشور هدیه‌ای از سوی شهدا به ملت ایران بود و به برکت خون شهدا شعار «استقلال آزادی و جمهوری اسلامی» به معنی واقعی کلمه نمود یافت.

علی رنجبر گفت: با مطالعه در زندگی و سیره شهدا می‌توان به حقیقتی دست یافت که مقصود همه انسان‌ها است و پیمودن راه شهدا متضمن استقلال کشور در برابر زورگویی‌های استکبار خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول