اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات:

350 بسیجی محلات از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات گفت: از 15 اسفند تاکنون بیش از 350 نفر از بسیجیان شهرستان محلات از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب بازدید کردند.

350 بسیجی محلات از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

سرهنگ علیرضا براتعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اعزام بسیجیان در قالب کاروان راهیان نور طی سه مرحله صورت پذیرفت که اولین مرحله آن در 15 اسفند ماه سال گذشته و آخرین اعزام در هشتم فروردین امسال انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در مدت چهار روز از یادمان‏های مختلف بازدید کردند افزود: کاروان‏های اعزامی در این مدت از مناطق عملیاتی شرهانی، فکه، طلاییه، هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، فتح‏المبین و پادگان شهید زین‌الدین بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات با بیان اینکه برنامه معنوی راهیان نور برای آشنایی نسل امروز از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و پایمردی‌های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، بیان کرد: نسل امروز در این سفر معنوی با آرمان‌های امام راحل و شهدا پیمان و میثاقی ماندگار می‌بندد.

براتعلی خاطر نشان کرد: راهیان نور یک فرصت استثنایی است که همه زائران باید سعی کنند، نهایت بهره‌برداری را از آن داشته باشند و آن را به نسل جدید منتقل کنند.

انتهای پیام/87013/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول