اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی قم مطرح کرد

سرکشی نیروهای آتش‌نشانی قم از چادرهای مسافران در بوستان‌ها

مدیرعامل آتش‌نشانی قم گفت: پرسنل آتش‌نشانی در محل‌های اسکان مسافران، سرکشی به چادرها را انجام داده و توصیه‌های ایمنی در خصوص استفاده از وسایل خوراک‌پزی و گرمایشی را به آنها ارائه می‌کنند.

سرکشی نیروهای آتش‌نشانی قم از چادرهای مسافران در بوستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم عباس جعفری با اشاره به فعالیت‌های نوروزی سازمان آتش‌نشانی قم اظهار کرد: نیروهای این سازمان در بوستان‌ها، کمپینگ‌ها، مبادی ورودی و مراکز تجمع و اسکان زائران و گردشگران مستقر هستند.

وی ادامه داد: پرسنل آتش‌نشانی در محل‌های یاد شده با سرکشی به چادرها و اتومبیل‌هایی که برای اسکان موقت مورد استفاده زائران قرار می‌گیرند، توصیه‌های ایمنی در خصوص استفاده از وسایل خوراک‌پزی و گرمایشی را به آنها ارائه می‌کنند.

مدیرعامل آتش‌نشانی قم با بیان اینکه برخی افراد چادرهای خود را نزدیک به یکدیگر نصب می‌کنند، خاطرنشان کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی قم این موارد را هم به مسافران یادآوری می‌کنند تا فاصله قانونی میان هر چادر با محل اسکان خانواده‌های دیگر رعایت شود، چراکه در هنگام بروز حادثه، فاصله نزدیک میان چادرها موجب سرایت سریع آتش خواهد شد.

جعفری ادامه داد: تاکنون 5 هزار بروشور حاوی نکات ایمنی به ویژه استفاده از وسایل آتش‌زا توسط پرسنل آتش‌نشانی قم در میان مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی در پایان با بیان اینکه سرکشی‌های مداوم و ارائه توصیه‌های ایمنی کاهش چشمگیر حوادث ناشی از آتش‌سوزی را در نوروز امسال در پی داشته است، گفت: پیش از ایام نوروز هم کارشناسان آتش‌نشانی قم با حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی توصیه‌های لازم را به شهروندان و زائران ارائه کرده بودند.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول