اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل زندان‌های قزوین:

تغییر رفتار مجرمان با آموزش صحیح امکان‌پذیر است

معاون اداره کل زندان‌های استان قزوین گفت: تغییر رفتار مجرمان و بازپروری آن‌ها با آموزش‌های صحیح و استاندارد شده، امکان‌پذیر است.

تغییر رفتار مجرمان با آموزش صحیح امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، محمد پیرویسی اظهار داشت: آموزش‌های ارایه شده توسط کارشناسان و مربیان باید بر اساس اصول علمی و منطقی همراه باشد و ابعاد فردی و اجتماعی زندانیان را پوشش دهد.

وی عنوان کرد: مسئولان زندان‌ها در سال جدید در نظر داشته باشند از مربیان و افراد با تجربه و دارای تحصیلات بالا در زمینه‌های اصلاح و تربیت استفاده کنند و محوریت آموزش آن‌ها برابر قوانین و مقررات مصوب شده باشد.

پیرویسی ابراز داشت: حوزه آموزش در زندان به نوعی برنامه‌ریزی شده که خانواده مددجویان نیز زیر پوشش قرار دارند، چرا که با فراگیری آموزش‌های لازم ریشه بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در خانواده زندانیان از بین می‌رود.

این مسئول به بررسی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی اردوگاه آراسنج پرداخت و گفت: فعالیت‌های صورت گرفته حائز اهمیت و قابل تقدیر است و نشان از برنامه‌ریزی کاربردی داشته و این مهم نیز در رفتار مددجویان مشهود است.

وی از کلاس‌های روان ‌درمانی توحیدی بازدید کرد و گفت: مددجویان باید نهایت تلاش خود را داشته باشند تا از این موقعیت استفاده کرده و مهارت‌های مهمی را که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود به درستی فرا گیرند و در زندگی روزمره و برخورد با مشکلات، استفاده بهینه کنند.

وی در پایان این بازدید با مربیان قرآنی و روحانی دیدار و به آموزه‌های دینی اشاره کرد و افزود: آموزه‌های دینی عاملی برای جلوگیری از ارتکاب جرم خواهد بود و این وظیفه مهم بر عهده مربیان قرآنی و روحانیون است که مددجویان را با امور و واجبات دینی آشنا کرده و در امر بازپروری مشارکت کنند.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول