اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاراته صورت می‌گیرد

آغاز دوباره درخشش کاراته‌کاهای قزوینی در اردوی تیم ملی

مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در حالی از امروز در تهران برگزار می‌شود که کاراته‌کاهای قزوینی در فکر درخششی دوباره در این اردو هستند.

آغاز دوباره درخشش کاراته‌کاهای قزوینی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با تشخیص کادر فنی تیم کاراته بزرگسالان کشورمان بهمن عسگری و مجید حسن‌نیا دو کاراته‌کای شایسته قزوینی به پنجمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند تا به نوعی اثبات کنند که برای حقانیت شایستگی‌های خود از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

البته در این بین بهمن عسگری کاراته‌کای شایسته استان قزوین نیاز به معرفی ندارد، جوان جویای نامی که در طول سال‌های جوانی خود دو عنوان با ارزش قهرمانی رقابت‌های جوانان و امیدهای جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رساند.

عسگری که از قد و قامت کشیده و نیروی توانمند و قدرتمند جسمی برخوردار است بدون شک در وزن 75- کیلوگرم یکی از مهم‌ترین گزینه‌های انتخاب کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی است.

این کاراته‌کای تکنیکی این استان آذر ماه سال گذشته در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که در کشور فرانسه برگزار شد، در بخش کومیته تیمی به همراه دیگر کاراته‌کاهای ارزشمند کشورمان موفق شد سکوی سومی رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان را از آن خود کند.

البته به طور قطع عسگری اگر در قسمت کومیته انفرادی هم دقت لازم را می‌کرد می‌توانست روی سکو برود زیرا وی توانسته بود سه پیروزی با ارزش را در این مسابقات کسب کند و برای رسیدن به جمع چهار کاراته‌کای برتر دنیا فقط حریف اتریشی را سد راه خود می‌دید که مقابل این رقیب تن به شکست داد.

اما به طور قطع ظهور کاراته‌کای جوان دیگری از استان قزوین به نام مجید حسن‌نیا بارقه‌هایی از امید را در دل دوست‌داران علاقمند به این رشته ورزشی ایجاد کرده است که همین امر نشان می‌دهد که این رشته ورزشی در سطح این استان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

حسن‌نیا برای نخستین‌بار در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور که سال گذشته در اراک برگزار شد خود را به عنوان یک چهره برتر به جامعه کاراته، مربیان و کادر فنی تیم ملی کشورمان معرفی کرد.

این چهره جوان و شایسته قزوینی که در طول اردوهای قبلی عملکرد درخشان و مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته است، به مرحله پنجم اردوی تیم‌های ملی فرا خوانده شده است و به طور قطع اگر قدر این فرصت را بداند می‌تواند خود را به عنوان یک چهره جدید به جامعه کاراته کشورمان معرفی کند.

به هر حال امیدوار هستیم سال جدید سال آغاز درخشش دوباره کاراته‌کاهای این استان در مراحل حساس در تیم ملی باشد و همچون سال گذشته ورزشکاران کاراته استان قزوین بتوانند برای این رشته ورزشی در سطح کشورمان و رقابت‌های برون مرزی افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول