اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی

انزلی میزبان کاراته‌کاهای‌ تیم ‌ملی ایران شد

مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی کاراته بزرگسالان ایران برای حضوری موفق در بازی‌های کشورهای اسلامی در انزلی آغاز شد.

انزلی میزبان کاراته‌کاهای‌ تیم ‌ملی ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، پنجمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ‌ملی کاراته بزرگسالان کشورمان پیش از ظهر امروز در انزلی آغاز شد.

مرحله پنجم این اردو با انجام تمرینات سنگین در سواحل دریای خزر برای کسب مدال‌های طلایی بازی‌های کشورهای اسلامی پیگیری می‌شود.

*نمایش توان کاراته ایران در اندونزی

سرمربی تیم‌ ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در جریان برگزاری اردوی مذکور با بیان اینکه تمام نفرات تیم ‌ملی ستاره‌ هستند، اظهار کرد: می‌خواهیم در اندونزی توان کاراته ایران را نشان دهیم.

به گفته مسعود رهنما، مرحله پنجم اردوی تیم ملی از 15 تا 22 فروردین جاری در انزلی برگزار می‌شود که محور اصلی آن تمرینات بدنسازی برای بالا بردن آمادگی جسمانی نفرات است.

وی اضافه کرد: هر چیزی که در این مراحل از اردوهای آماده سازی مهیا کنیم در مسابقات آینده برداشت می‌کنیم و تیم باید به بهترین نحو آماده شود.

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ادامه داد: در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته در رشت تمرینات سخت و پرفشاری را برگزار کردیم تا به اهداف خود دست یابیم.

این مسئول درباره وضعیت ورزشکاران گفت: در بین نفرات حاضر تنها ذبیح‌الله پورشیب با مصدومیت زانو مواجه است که او نیز مشکلی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی ندارد.

وی با اشاره به نفرات فیکس اوزان منهای 60 و منهای 67 کیلوگرم، بیان کرد: شرایط نفرات را پس از پایان تمرینات عمومی می‌سنجیم و در اردوی پنجم یا در نهایت ششم، نفرات اعزامی این دو وزن به بازی‌های کشورهای اسلامی را معرفی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره تمرینات سنگین اردونشینان کاراته، اذعان کرد: هر موفقیتی با تلاش به دست می‌آید و ما با تمرینات سخت در سواحل دریای خزر، خودمان را به مدال‌های طلای بازی‌های کشورهای اسلامی نزدیک می‌کنیم.

وی به تعویق رقابت‌های مذکور در اندونزی اشاره کرد و یادآور شد: کمیته برگزاری سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرد این بازی‌ها که باید در خرداد ماه امسال به میزبانی اندونزی برگزار شود به مهر ماه موکول شد.

به گزارش فارس، مرحله سوم و چهارم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته ایران نیز در رشت برگزار شد و ملی‌پوشان مسابقات دوستانه‌ای را با تیم‌های منتخب گیلان برگزار کردند.

انتهای پیام/84002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول