اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

فیروزکوه همچنان پذیرای گردشگران/ اسکان شمار زیادی از مسافران در مدارس + تصاویر

تعطیلات نوروزی، امسال طولانی‏تر از سال‏های گذشته بود و مدارس نیز که همواره در این مواقع به محل‏های اسکان مسافران تبدیل می‏شوند، در این مدت در فیروزکوه پذیرای مسافران زیادی بودند.

فیروزکوه همچنان پذیرای گردشگران/ اسکان شمار زیادی از مسافران در مدارس + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، گذشت حدود 20 روز از تعطیلات نوروزی نه تنها از حجم مسافرت‏های عیدانه کم نکرد، بلکه در تمام این روزها شهر فیروزکوه که در مسیر رسیدن به استان‏های شمالی کشور قرار دارد، همواره برای استقبال از مسافران نوروزی آماده بود.

مراکز اسکان شهر فیروزکوه نیز که عمدتاً از محل‏های زیرپوشش آموزش و پرورش و مدارس این شهرستان بودند، در تمام طول تعطیلات و روزهای عید، مسافران زیادی به خود دید و شمار زیادی از هموطنانمان را از سایر نقاط کشور پذیرفت.

ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با آماده‏سازی سه مدرسه و استفاده از امکانات و بضاعت موجود شهرستان، از واپسین روزهای اسفند 91 پذیرای میهمانان نوروزی فرهنگی بوده است.

افزایش 80 درصدی شمار میهمانان فرهنگی در فیروزکوه نسبت به مدت مشابه سال قبل گواه این امر است و 22 اتاق مدرسه امیریه فیروزکوه همواره تکمیل بوده و علاوه بر آن، از ظرفیت مدارس امام علی(ع) و شهید بهشتی نیز به این منظور استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مدرسه چهار طبقه امیریه، دبیرستان شهید بهشتی و دبستان امام علی(ع) برای پذیرایی از فرهنگیان در ایام نوروز 92 آماده‏سازی و تجهیز شد.

اولویت نخست اسکان آموزش و پرورش، مدرسه 28 کلاسه امیریه بوده که با امکانات و بضاعت مالی منطقه برای پذیرایی از مسافران فرهنگی ساماندهی شد.

هر سه مدرسه در مسیر بلوار 45 متری فیروزکوه واقع بر سر مسیر مواصلاتی تهران به سمت مازندران و سمنان واقع شده‏اند که دسترسی آسان مسافران را امکان‏پذیر می‏سازد.

مدارس مذکور به امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، فرش، تخت‏خواب، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی مجهز هستند.

با تمهیدات اندیشیده شده، فهرست نیروهای کشیک به منظور خدمات‏رسانی هر چه بهتر و شایسته‏تر به مسافران تهیه و به فرمانداری شهرستان فیروزکوه ارسال شده است.

انتهای پیام/2568/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول