اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال دعوتنامه صورت گرفت

قضاوت داور اصفهانی در مسابقات نوجوانان آسیا و المپیک نوجوانان

با ارسال دعوت‌نامه‌های مجزا از داور بین المللی هندبال اصفهان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و المپیک نوجوانان آسیا دعوت به عمل آمد.

قضاوت داور اصفهانی در مسابقات نوجوانان آسیا و المپیک نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در ماه‌های آینده به میزبانی مجارستان برگزار می‌شود.

برای قضاوت در این مسابقات از مجید کلاهدوزان داور بین المللی هندبال اصفهان دعوت شده تا به همراه علیرضا موسویان به عنوان کوبل داوری در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

همچنین رقابت‌های المپیک نوجوانان آسیا نیمه دوم مرداد در نانجینگ چین برگزار می‌شود و برای قضاوت در این مسابقات نیز از کوبل داوری کلاهدوزان و موسویان دعوت شده است.

داور بین‌المللی هندبال اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو هفته قبل دعوت‌نامه داوری در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ارسال شده و باید برای قضاوت در این مسابقات آماده شویم.

مجید کلاهدوزان با اشاره به تغییر کوبل داوری خود که پیش از این محسن کرباسچی بود، بیان داشت: پس از خداحافظی کرباسچی از داوری، به همراه موسویان از تبریز در رقابت‌های بین‌المللی قضاوت می‌کنم.

وی در مورد تفاوت کوبل قبلی و فعلی خود تصریح کرد: با توجه به تکنولوژی جدید هر داور کار خود را به صورت مجزا انجام می‌دهد و خوشبختانه هماهنگی خوبی نیز بین ما وجود دارد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول