اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

فرمانداری عسلویه فردا افتتاح می‌شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: فرمانداری عسلویه فردا افتتاح می‌شود.

فرمانداری عسلویه فردا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نصرالله شفیعی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین مسئله‌ای است که در سال جاری پیش رو داریم و تمامی مسئولان باید برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو تلاش کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دو رخداد مهم سیاسی سال جاری بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

شفیعی ادامه داد: باید با هماهنگی و همکاری تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شرایط را برای برگزاری مطلوب انتخابات به‌ گونه‌ای که حضور حداکثری مردم را به دنبال داشته باشد، هموار کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به ‌نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اضافه کرد: یکی از مصادیق حماسه سیاسی انتخابات است و قطعاً حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات‌های پیش رو مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: تمامی عوامل و دست‌اندرکاران امر انتخابات خود را موظف به صیانت از آرای مردم می‌دانند و تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و شاداب به ‌کار خواهند گرفت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد و همراهی، همدلی و هماهنگی عوامل اجرایی و مردم انتخاباتی باشکوه را در این استان رقم می‌زند.

شفیعی گفت: استان بوشهر و شهرستان دشتستان همیشه و در تمامی انتخابات‌ها حماسه‌ساز بوده است و در تمامی مراحل شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: معاون سابق سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان در عرصه‌های مختلف مسئولیت‌هایی بر عهده داشته‌اند و در تمامی مسئولیت‌ها سوابقی درخشان از خود به‌ جای گذشته‌اند و معاون جدید سیاسی و اجتماعی این فرمانداری از نیروهای خلاق و با سابقه در عرصه شوراها هستند و امیدواریم در این شهرستان مؤثر واقع شوند.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: دشتستان شهرستانی بزرگ است و برای اعتلای آن تلاش و همکاری همگانی مدیران اجرایی و مسئولان امر ضروری است.

شفیعی گفت: افتتاح شهرستان جدید و فرمانداری عسلویه از برنامه‌های مهم سیاسی است که فردا در استان بوشهر شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول