اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد

آوینی فرمانده جنگ نرم بود/شهید آوینی ناگفته‌های ‌دوران دفاع مقدس را به نسل جدید ‌منتقل کرد‌

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آوینی یکی از شهدای گرانقدر نظام است که در ارتباط با فرهنگ دفاع مقدس تلاش‌های زیادی از خود نشان داده است.

آوینی فرمانده جنگ نرم بود/شهید آوینی ناگفته‌های ‌دوران دفاع مقدس را به نسل جدید ‌منتقل کرد‌

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهید آوینی بخشی از اقدامات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس را به نسل جدید و جامعه منتقل کرد و در همین راستا به شهادت رسید.

وی با اشاره به اقدامات شهید آوینی در ‌ارتباط‌ با شهدای گمنام افزود: این شهید بزرگوار در ارتباط با شهدای گمنام و آنهایی که جنازه‌هایشان به دست خانواده‌هایشان نرسید زحمات فراوانی کشید و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید آوینی به عنوان یکی از شهدای شاخص نظام جمهوری اسلامی کارهای بسیار موثری به ویژه در بعد فرهنگی انجام داده است.

همچنین وی در ادامه سخنانش با اشاره به الگو قرار دادن این شهید گرانقدر گفت: امروز به نظر می‌رسد کسانی که در ارتباط با فرهنگ جامعه ایران فعالیت می‌کنند باید شهید آوینی را به عنوان الگو قرار دهند و ارزش‌های انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس را به نسل جدید و جامعه منتقل کنند.

اسماعیلی افزود: با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار، قطعاً می‌توان در مقابل تهاجم فرهنگی و تهاجم نرم دشمن با سرافرازی از این میدان خارج شد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام و انقلاب گفت: آوینی از فرماندهان جنگ نرم بود.

انتهای پیام/2308/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول