اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

شهید آوینی از افسران بزرگ عرصه جنگ نرم بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید آوینی یکی از افسران گمنام عرصه جنگ نرم بود که با گمنامی وارد این عرصه شد.

شهید آوینی از افسران بزرگ عرصه جنگ نرم بود

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شهادت سید شهیدان اهل قلم اظهار داشت: شهید آوینی توانست حماسه‌های بی‌بدیل دوران دفاع مقدس را در قالب روایت فتح ارائه و هنر انقلابی و دینی و اسلامی را با همه وجود عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم مطرح است، گفت: این شهید یک انسان الگو و اسوه برای همه هنرمندان، در به تصویر کشیدن هنر اسلامی و دیدنی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید آوینی خدمات بزرگی در راستای معرفی و بیان رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس کشید، ادامه داد: شهید آوینی از هنرمندانی بود که توانست در عرصه معرفی ابعاد مختلف جنگ تحمیلی موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه هنوز ابعاد مختلف جنگ تحمیلی هشت ساله رژیم صدام علیه ملت مظلوم ایران به خوبی معرفی نشده است، تصریح کرد: هنرمندان باید در این عرصه وارد عمل شوند.

*شهید آوینی حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: شهید آوینی به گردن همه ملت ایران به ویژه هنرمندان حق بزرگی دارد و هنرمندان در مقابل شهید آوینی یک وظیفه عظیمی بر عهده دارند.

وی در رابطه با وظیفه هنرمندان بیان کرد: هنرمندان شیوه و روش شهید آوینی را اجرایی و عملیاتی کنند و این عرصه هنری که به خرافات آلوده شده است را پاک و این هنر اصیل را به دنیا ارائه کنند.

انتهای پیام/2308/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول