اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

برتری نظام مردم‌سالاری دینی در شعار امسال نهفته است

امام جمعه بشرویه گفت: برتری نظام مردم‌سالاری دینی در مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی نظام سرمایه‌داری و لائیکی در شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نهفته است.

برتری نظام مردم‌سالاری دینی در شعار امسال نهفته است

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با پیام‌های عالمانه و کارشناسانه خود بر اساس شرایط و مقتضیات کشور با نامگذاری هر سال چشم‌انداز کشور را در راستای افق توسعه تبیین می‌کنند.

وی ادامه داد: نامگذاری سال 92 به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» برای هدایت جریان کشور به دو رویداد مهم است.

امام جمعه بشرویه با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: حماسه سیاسی به معنای بیداری مردم و امحاء کامل توطئه‌های سیاسی داخلی و خارجی و حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

 شمس‌الدین تصریح کرد: شکست کامل توطئه‌های اقتصادی دشمن، تداوم کار و تلاش، رشد تولید ملی با تاکید بر منابع داخلی و تمرکز بر الگوی مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف و تبذیر حماسه اقتصادی را تحقق می‌بخشد.

وی با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی برای دوستان انقلاب امید‌بخش و برای دشمنان و بدخواهان نظام ناامیدکننده است، گفت: برتری نظام مردم‌سالاری دینی در مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی نظام سرمایه‌داری و لائیکی در شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نهفته است. 

 امام جمعه بشرویه اذعان داشت: آمادگی مردم برای مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی دشمن و ایجاد وحدت در بین مردم از برکات پیام نوروزی مقام معظم رهبری است.

شمس‌الدین، همراه کردن تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور با مردم را لازمه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی دانست و یادآور شد: حضور آگاهانه و میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی، حماسه حضور بی‌سابقه ملت ایران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را تکمیل می‌کند.

وی عنوان کرد: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری توطئه‌های خارجی دشمنان و رؤیاهای کج‌اندیشان داخلی و تشنگان قدرت را خنثی کرده و سبب بی‌اثر کردن تحریم‌ها و دلگرمی ملت‌های مسلمان در مواجهه با استکبار جهانی می‌شود.

این مسئول تغییر رویکرد فرهنگی در مناسبات بین‌المللی از انفعال به پیشتازی، افزایش قدرت رقابت جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی و اقتصادی جهان، درخشش و اقتدار ایران در عرصه‌های سیاسی، نابودی فتنه‌های داخلی و خارجی، تعیین خط قرمز ایران در برابر توطئه‌های خارجی و داخلی و عزم عمومی ملت ایران در دفاع از سه عنصر ارزشمند امنیت ملی، منافع ملی و وحدت ملی را از دیگر برکات پیام معظم‌له برشمرد.

شمس‌الدین افزود: ارتقاء کیفیت تولید، افزایش بهره‌وری سرمایه‌های مادی و انسانی، کاهش واردات کالاهای مصرفی و بهبود تراز بازرگانی کشور، توسعه و ایجاد فرهنگ کار حداکثری و مصرف بهینه در حد نیاز، افزایش مشروعیت مردمی و امنیت همه‌جانبه و کارآمدی نظام، تقویت امنیت فضای کسب و کار و تحکیم بنیان‌های توسعه و پیشرفت کشور در راستای رشد تولید ملی و تحکیم سبک زندگی اسلامی و الگوی اسلامی-ایرانی از دیگر برکات پیام نوروزی مقام معظم رهبری است.

وی اذعان داشت: ملت ایران همچون گذشته گوش به فرمان ولایت بوده و در میدان عمل نیز با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح حماسه‌ای ماندگار را خلق می‌کنند.

انتهای پیام/69006/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول