اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

انتخابات 24 خرداد مظهر حماسه سیاسی است

فرماندار اسدآباد گفت: انتخابات 24 خرداد امسال مظهر حماسه سیاسی است و اوج خلق این حماسه با مشارکت حداکثری مردم اتفاق خواهد افتاد.

انتخابات 24 خرداد مظهر حماسه سیاسی است

حمزه عبدکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، اظهار داشت: هر ساله مقام معظم رهبری با دوراندیشی و آینده‌نگری برای پیشبرد اهداف نظام در قالب پیام نوروزی شعاری را بیان می‌کنند که امسال نیز با توجه به شرایط حاکم در کشور شعار حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را مطرح فرمودند.

وی کاربرد کلمه حماسه برای دو عنوان سیاسی و اقتصادی را به دلیل شرایط حاکم در کشور دانست و افزود: برای آن‌که مردم بتوانند خواسته مقام معظم رهبری را عملی کنند باید حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

فرماندار اسدآباد انتخابات را مظهر حماسه

سیاسی دانست و گفت: امسال اوج خلق حماسه سیاسی، مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است به طوری که مردم غروری ملی و فراگیر را به نمایش می‌گذارند.

عبدکوند در بحث حماسه اقتصادی به مسئله تحریم دشمنان علیه ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و عقبه شعار امسال رهبر انقلاب سبک زندگی را مطرح کردند که حماسه اقتصادی عمل به آن چراهایی بود که ایشان در سبک زندگی ایرانیان بیان کردند.

*لزوم توجه به تولید ملی

وی با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از منابع داخلی، اذعان داشت: با توجه به وابستگی ما به نفت، برای اینکه از این اقتصاد تک‌محصولی نجات پیدا کنیم باید با حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان در عرصه‌های مختلف کالاها خودکفا شویم.

فرماندار اسدآباد با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی که ابلاغ شده تمهیدات لازم انجام و با هیئت‌ نظارت بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری جلساتی را داشته‌ایم.

وی ابراز داشت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور، با نشاط و با حضور حداکثری مردم را داریم.

*چشم رسانه‌های غربی به هنرنمایی سیاسی ایران

عبدکوند افزود: در شرایط حاضر ایران اسلامی کانون توجه رسانه‌های غربی است چرا که جهان منتظر است تا ببینند در این دو انتخابات مردم و مسئولان  چه عملکردی دارند تا بر اساس آن بتوانند روابط خود را با ایران تنظیم کنند.

وی اولویت برنامه‌های کاری خود را در شرایط  حاضر برگزاری انتخابات سالم و با آرامش خواند و افزود: سعی داریم با برقراری ارتباط بیشتر با مردم در رفع مشکلات آنان گام برداریم و رضایتمندی آنان را ارتقاء دهیم.

فرماندار اسدآباد مبنای کار خود را قانون، کار و ارتقای توانمندی برای پاسخگویی به مردم دانست و گفت: پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی نیز از دیگر اهداف پیش‌رو است.

انتهای پیام/89008/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول