اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی:

هوشیاری مسئولان در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، سعی در متشنج کردن فضا دارد که خنثی‌سازی این توطئه‌ها، هوشیاری و درایت مردم و مسئولان را طلب می‌کند.

هوشیاری مسئولان در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید بعدازظهر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با هیئت‌های نظارت شورای نگهبان و شوراهای اسلامی اظهار کرد: باید تمام فعالیت‌ها در حوزه برگزاری انتخابات، بر مدار تعادل، تعقل، قانون‌مداری و اخلاق اسلامی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: باید از هر‌گونه بداخلاقی، تحریک عواطف و احساسات مردم، ایجاد شبهه، ترجیح منافع شخصی و گروهی بر منافع ملی و دادن وعده‌های غیر‌عملیاتی به مردم، اجتناب شود.

وی با بیان اینکه  شعار ما در انتخابات پیش‌رو همچون گذشته قانون‌مداری، امانت داری، عدالت محوری و مشارکت گسترده است، گفت: پایبندی به قانون و صیانت از آرای مردم به عنوان امانت و برخورد با هر گونه فعالیت زود هنگام انتخاباتی، از جمله انتظاراتی است که باید مورد توجه مجریان و دست‌اندرکاران قرار گرفته شود.

رشید با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در راستای مشارکت گسترده مردم در انتخابات به عنوان مهم‌ترین رسالت دست‌اندرکاران این حوزه، از آمادگی مجریان و ناظران برای برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: باید با ایجاد فضایی آرام و به دور از هر‌گونه تنش، آرای مردم اخذ و از آن صیانت شود.

وی با اشاره به تلفیقی بودن برخی شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، سعی در متشنج کردن فضا دارد که خنثی‌سازی این توطئه، هوشیاری و درایت مردم و مسئولان را طلب می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به تحرکات دشمن در ارتباط با القای شبهه عدم سلامت انتخابات و تداوم سیاه‌نمایی در اقتصاد و مدیریت کشور، گفت: بصیرت و آگاهی مردم، سبب می‌شود تا این توطئه نیز همچون گذشته خنثی شود.

انتهای پیام/70005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول