اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال

قضاوت جدال صبا و سایپا به رهبرفام سپرده شد

قضاوت دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز به یکی از داوران جوان لیگ برتر فوتبال سپرده شد.

قضاوت جدال صبا و سایپا به رهبرفام سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها سه هفته دیگر را با رقابت 18 تیم پیش‌رو دارد و در حالی که از فصل آینده لیگ برتر 16 تیمی می‌شود و در این هفته‌ها قطعاً سه تیم آسیایی می‌شوند و پنج تیم نیز راه سقوط به لیگ دسته اول جام آزادگان را پیش خواهند گرفت.

این موضوع سبب شده است تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال در تعامل با سازمان لیگ برتر به دقت دیدارهای مهم چهار هفته پایانی را زیر نظر گرفته و بهترین داوران حال حاضر فوتبال کشورمان را برای قضاوت در دیدارهای حساس لیگ برتر گزینش کنند.

در حال حاضر تیم‌های استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان،‌ تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان چهار کاندیدای به دست‌آوردن سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل 2014 این رقابت‌ها هستند که البته شانس فولادی‌ها با تساوی هفته گذشته برابر صبای قم بسیار کمرنگ شد مگر این‌که سپاهان اصفهان در فینال جام حذفی تیم پرسپولیس را شکست دهد و آن وقت فولادی‌ها شبیه به سال قبل که صبا با قهرمانی استقلال در جام حذفی آسیایی شد، این بار اهوازی‌ها آسیایی شوند.

این در حالی است که پنج تیم صنعت نفت آبادان، گهر شهرداری دورود، پیکان تهران، آلومینیوم هرمزگان و ذوب‌آهن اصفهان نیز کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام آزادگان هستند و از بین آن‌ها چهار تیم به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول می‌شوند و تیم پنجم باید در پلی‌آف رفت و برگشت با تیم سوم دسته اول رقابت کند.

البته صنعت نفت آبادان به لیگ دسته اول سقوط کرده و تیم گهر شهرداری دورود نیز بعید است که در چهار بازی پیش روی خود بتواند کاری انجام دهد، ضمن این‌که پیکانی‌ها نیز تقریباً غزل سقوط را خوانده‌اند و از بین ذوب آهن و آلومینیوم نیز یک تیم سقوط می‌کند و تیم دیگر به پلی‌آف می‌رود.

در اوج حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر، امروز صبای قم و فولاد در حالی از ساعت 17:30 عصر در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند که کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشورمان را قاضی این دیدار معرفی کرده است.

این داور جوان رسول رهبرفام است که با همراهی سعید قاسمی و جهانبخش آرمان به عنوان دو کمک، محمد کمانی به عنوان داور ذخیره و غلامرضا سلیمانی به عنوان ناظر، بازی حساس صبای قم و سایپای البرز در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال را قضاوت می‌کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم فوتبال سایپای البرز در فاصله یک امتیازی صبای قم با 42 امتیاز در مکان نهم لیگ دوازدهم فوتبال کشور جای دارد و صبای قم با 41 امتیاز از 31 بازی دهمین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول