اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی کرمانشاه:

90 درصد پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال تحویل داده می‌شود

مدیر مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 90 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان کرمانشاه تا پایان سال 92 تحویل مردم داده می‌شود.

90 درصد پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا غفوری امروز در جریان بازدید جمعی از اصحاب رسانه استان کرمانشاه از پروژه‌های مسکن مهر، اظهار کرد: واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه،‌ 47 هزار و 600 واحد است که پیشرفت فیزیکی آن در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، 74 درصد است.

غفوری تصریح کرد: 35 هزار و 977 واحد از این مساکن در قالب تعاونی و 11 هزار و 709 واحد در قالب انفرادی انجام شده که 22 هزار واحد از مسکن‌های مهر در شهر کرمانشاه قرار دارد.

وی افزود: بیش از 50 درصد واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریور ماه و 90 درصد واحدهای مسکن مهر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر دولت مهر، 95 درصد است که یک‌هزار و 382 واحد آن افتتاح و 1500 واحد دیگر آن تا اوایل خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد و یک‌هزار و 100 واحد از این مساکن مربوط به مددجویان بهزیستی است.

وی با بیان اینکه مشکلی برای واگذاری مسکن نداریم، ادامه داد: پروژه‌های 5 هزار و 92 واحدی مسکن مهر پردیس در سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر 97 درصد محوطه‌سازی و 67 درصد ابنیه نیز ساخته شده است.

غفوری خاطر نشان کرد: به‌ غیر از پروژه مسکن مهر رازی، باقی پروژه‌های مسکن مهر فاقد مراکز بهداشتی و درمانی هستند.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول