اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس ستاد انتخابات قزوین

اعضای ستاد انتخابات قزوین منصوب شدند

از سوی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، اعضای ستاد انتخابات این استان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب شدند.

اعضای ستاد انتخابات قزوین منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در این احکام که به صورت جداگانه برای اعضای ستاد انتخابات استان قزوین صادر شده، رضا محسنی مشاور استاندار قزوین و مدیرکل حراست استانداری را به عنوان مسئول کمیته حراست و استعلام، حسن کاشی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری را به عنوان مسئول کمیته آموزش و هادی صادق دقیقی سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری را به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی منصوب کرد.

همچنین مسئولیت کمیته فناوری اطلاعات به صفر لک مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری واگذار شد و سید منوچهر حیاتی مدیرکل اداری و مالی استانداری به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان قزوین منصوب شد.

حمزه محمدی رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری نیز به عنوان مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان قزوین از سوی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین منصوب شد.

طاهرخانی همچنین سید جمال‌الدین حسینی مدیرکل سیاسی و انتخابات استان قزوین را به عنوان جانشین ستاد انتخابات استان قزوین منصوب کرد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول