اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات در نوشهر

فرماندار نوشهر از فراهم شدن شدن مقدمات برگزاری انتخابات 24 خرداد 92 در شهرستان نوشهر خبر داد.

فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات در نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های خبری در نشستی خبری با اشاره به انتخابات در پیش رو اظهار کرد: مقدمات برگزاری انتخابات 24 خرداد با تشکیل کمیته‌های مختلف در نوشهر فراهم شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات این شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور خاطرنشان کرد: از 26 فروردین ماه و همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از نامزدهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی در سطح شهرستان نوشهر آغاز می‌شود.

نماینده عالی دولت در نوشهر افزود: امسال در 123 روستا و سه شهر در سطح شهرستان نوشهر، شاهد برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهیم بود.

قمی اویلی افزود: نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخلف در آستانه انتخابات آینده در تحقق حماسه سیاسی در کشور نقش آفرین باشند.

وی افزود: نباید برای تبلیغ مواضع و جذب آرای مردم دست به تخریب سایر نامزدهای دیگر زد و همه بدانند مردم بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی بارها ثابت کردند که رعایت اخلاق سیاسی و پیروی از ولایت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب بر تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد و افزود: هر اندازه این انتخابات پر شورتر و توام با حضور آگاهانه مردم همراه باشد، مولفه های حماسه سیاسی بیشتر محقق می شود و دسیسه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: یک انتخاب سیاسی صحیح در مسیر حماسه سیاسی به فضل الهی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول