اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

افتتاحیه دوره آموزشی دست‌اندرکاران امور انتخابات گچساران، باشت و بهمئی

با حضور مسئولان استانی ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، دوره آموزشی دست‌اندرکاران امور انتخابات شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی در گچساران برگزار شد.

افتتاحیه دوره آموزشی دست‌اندرکاران امور انتخابات گچساران، باشت و بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دوره آموزشی دست‌اندرکاران امور انتخابات استان، امروز و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و خبرگان رهبری در استان، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری، دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه گچساران، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی اعضای شوراهای نظارت و بازرسی انتخابات در محل فرمانداری گچساران برگزار شد.

این دوره آموزشی به همت اداره کل آموزش و پژوهش استانداری و به منظور ارائه آموزش‌های لازم و پاسخ به سئوالات دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برای برگزاری مطلوب انتخابات خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

حضور دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این دوره‌های آموزشی ضروری بوده و آزمونی از آموزش‌های ارائه شده برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان باید حداقل 60 درصد نمره قبولی آزمون را کسب کنند.

استفاده از فرم و امضای دیجیتال در انتخابات

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار کرد: آموزش در همه زمان‌ها و در زمینه‌های مختلف امری لازم و ضروری بوده و هزینه کردن برای آموزش نوعی سرمایه‌گذاری است.

سید علی حسین زاده ابراز داشت: آموزش انتخاباتی یکی از ارکان مهم و اساسی در برگزاری انتخابات بوده و از طرف وزارت کشور طرح جامعی در این زمینه تدوین و ابلاغ شده است.

وی با بیان‌ این‌که این طرح در حال حاضر در دست اجرا است، افزود: این طرح جامع شامل آموزش مجریان و دست‌اندرکاران امر انتخابات و آموزش عمومی آحاد جامعه است.

حسین‌زاده برگزاری کارگاه‌های آموزشی منطقه‌ای برای فرمانداران، بخشداران، کارشناسان ستاد انتخابات و حوزه‌های انتخابیه از جمله برنامه‌ها و دستورات کار این طرح جامع بوده که روند آن در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

وی با اشاره به آن‌لاین بودن برگزاری انتخابات تصریح کرد: کمیته فناوری انتخابات یکی از کمیته‌های مهمی بوده که فرمانداران باید این کمیته را جدی گرفته تا خللی در برگزاری مطلوب انتخابات ایجاد نشود.

حسین‌زاده فرم و امضای دیجیتال را از نکات مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و از فرمانداران و بخشداران خواست توجیهات و آموزش‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری نشست‌های دانشجویی، جشنی با حضور رأی اولی‌ها و نیز هماهنگی با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای اطلاع‌رسانی و آموزش آحاد جامعه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضروری دانست و خواستار ارائه برنامه‌های جامعی در این زمینه شد.

حسین‌زاده با بیان این‌که قانون انتخابات و شوراهای اسلامی، اصلاحاتی داشته است، از مسئولان، متولیان، اعضای هیئت اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد انتخابات خواست تا مطالعه دقیق و کاملی از این قانون داشته باشند.

انتهای پیام/82001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول