اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تفرش خبر داد

پرداخت 181 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد تفرش

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تفرش از پرداخت 181 مورد وام اشتغالزایی و مشاغل خانگی به مددجویان و غیرمددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 181 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، قاسم مقدم گفت: طی سال گذشته 181 مورد وام اشتغالزایی و مشاغل خانگی از محل منابع بانکی به مددجویان و غیرمددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان تفرش پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد وام بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش پرداخت ودیعه مسکن از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان و بانک‌ها به مددجویان و غیرمددجویان را از اقدامات این نهاد در این مدت برشمرد و افزود: برای پرداخت ودیعه مسکن به این مددجویان بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

مقدم کمک به محرومان و نیازمندان را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و گفت: برای کمک به این افراد در این مدت، بالغ بر چهار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در سال گذشته تعداد قابل توجهی مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است، گفت: برای احداث و تعمیر این واحدها بالغ بر 813 میلیون ریال هزینه شده است.

مقدم با اشاره به مساعدت به پرداخت اجاره مسکن محرومان شهری توسط این نهاد اظهار داشت: این نهاد همچنین، 22 مورد اجاره مسکن به ارزش 41 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت کرده است.

انتهای پیام/87002/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول